dijous, d’octubre 02, 2008

Passat setembre

I per fi, ha passat setembre. Ha passat una Mare de Déu de pressa i divertida que m'ha deixat en ganes de ballar més... Han passat ja les primeres setmanes a l'acadèmia (m'agrada açò d'anar a classe només una vegada a la setmana), han passat (per fi!!!) bous, i amb els bous he acabat de treballar en el restaurant al que ja li tinc més mania del que li tenia abans de bous, d'aguantar a aweles renegones i a pijes queixones i de no poder eixir cap dissabte ni anar a cap lloc. Sóc lliure!!!!! Ara, la bona notícia és que seguiran entrant-me diners a la vidriola perquè m'he posat a donar classes d'oboè. Algo és algo...
I després de tots els agobios per culpa de l'acadèmia que ja, a primers d'octubre me porta de cap, hui he tingut una alegria! me n'he anat a pegar una primera miradeta per a fer-me el vestit de llauradora!!! Tinc el propòsit de l'any que ve, en la Mare de Déu no haver de demanar res a ningú, que enguany ha sigut tot un mal de cap! Ara per ara, encara no he vist cap tela (no vaig a parlar del que m'ha passat en "Hijas de Carmen Esteve", si algú vol saber-ho, que pregunte), però ja tinc la modista que em farà el vestita. Ara... a per la tela! i a estalviar perquè en lo que costa un tratge...

Sí, el curs ja ha començat xiquets. Ja es veu la biblioteca plena, el metro que s'ompli en la parada "Facultats", la gent que no queda perquè té "deure", els de l'erasmus que ja se n'han anat (Mari a Gènova i Josep a Budapest), Maria ja està vivint a València, el curset de natació començat (mare, Mire, anem a acabar mal!!!), classes d'oboè començades, i el cate que començarà d'ací a poc. Abans però, este cap de setmana, hi ha convivència d'EJA, que no sé exactament a que es refereixen estes sigles, però que de segur que ho passem bé. Bona motivació per a començar el curs en bon peu.

Com veieu este post no conta molt d'interessant, però almenys ja l'he actualitzat, com me reclamaven més de dos i de tres i de quatre persones. Ara falta el fotolog... però quina foto pose de totes les que vull posar?

5 comentaris:

A la/es 5:50 p. m. , Blogger Maria ha dit...

Preciosa! varies coses:
1. A més de contar, el blog també està pa reflexionar. Així tots tindriem un poc més d'idea de què te ronda pel cap.
2. Els caps de setmana, vull almenys la taula despejada, pa q no passe com este, que no puc ni apoyar els meus trastos, pq més que ocupar l'escriptori, has invadit la meua habitació!
3. Molt bé, viu en la meua habitació. Però, amb una condició justa: neteja-la tu!
4. D'actualitzar no parles, que jo ho faig prou més q tu!
5. T'estime!!

 
A la/es 3:04 p. m. , Blogger mireia ha dit...

Per fiiiii!
Per fi no veig el vaixell ixe cada vegada que entre!
Setembre!! Quin mes més complet!! I el que ens queda... Ara és cosa nostra omplir el que queda de curs!!
Besets guapa!

 
A la/es 5:31 p. m. , Blogger Maria ha dit...

Teresaaaaa!
actualitzaaaa!!!!!!

 
A la/es 11:21 a. m. , Blogger Lluicar ha dit...

23 d'octubre...
Supose que ja quasi no recordaràs la Mare de Déu (vist que fins i tot ja tens la tela triada); que els bous quedaran lluny; que ja has passat la post-angúnia de treballar allà Dalt; que la gent ja no fa tant de cas als "deures" i queden un poc més"; que ja saps que EJA vol dir Encontre Juvenil d'Algemesí (que potser hauria de ser de "Moviments Juvenils"); i que ja ha començat el cate!!!!!!

I saps què? Plou...

 
A la/es 5:01 p. m. , Blogger Maria ha dit...

passat setembre...i passat octubre!
actualitza, dona, que el blog no mossega!

 

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici

  • Edit-Me